Geoblog.pl    milosz1906    Podróże    Incredible India 2011    Taj Mahal i inne

Taj Mahal i inne

Indie
Indie, Āgra

Bladym switem wyruszylismy ogladac Taj Mahal o wschodzie slonca.

Po zakupieniu biletow i odstaniu w kolejce dostalismy sie do srodka.

Zajelismy super miejscowki i oczekiwalismy na wschod. I tak przesiedzielismy jakas

godzine :) Okazalo sie ze tutejsze powietrze jest tak zanieczyszczone.

ze nie przepuszcza promeni slonecznych. Dlatego jak sie okazalo slonce juz bylo wysoko

w gorze a my niepotrzebnie czekalismy na opisywane w przewodnikach niesamowite efekty swietlne ;)

Zabralismy sie zatem za zwiedzanie i podziwianie tej naprawde pieknej budowli :)

Kiedy juz zbieralismy sie do wyjscia, Osiolek zechcial zrobic sobie jeszcze jedno zdjecie

i tuz po jego zrobieniu wyskoczyl blad karty na naszym aparcie :( stracilismy

wszystkie dzisiejsze zdjecia. Niezwlocznie ruszylismy na kolejna sesje, jednak napewno

nie udalo sie nam odtworzyc naszych super zdjec :(.....

Po poludniu udalismy sie na dalsze zwiedzanie.